Liberty Ubezpieczenia na fali

Liberty Ubezpieczenia, dawniej Liberty Direct świętuje. Przyjęta strategia rozwoju, zakładająca dywersyfikację oferty i stały rozwój kanałów dystrybucji daje Towarzystwu coraz lepsze efekty.

– W ostatnich miesiącach przygotowaliśmy i wdrożyliśmy do sprzedaży ubezpieczenia dla małych i średnich przedsiębiorstw. Nasza oferta doskonale trafiła w oczekiwania klientów i agentów, czego efekty widzimy w sprzedaży – podsumował Marcin Warszewski, dyrektor generalny Liberty Ubezpieczenia. – Dobre efekty przynosi również zmiana marki, która w nowej odsłonie przyciąga nowych klientów zainteresowanych naszymi ubezpieczeniami – dodaje.

Od początku roku, Liberty Ubezpieczenia zebrało o 6% więcej składek niż w roku poprzednim. Przez trzy kwartały daje to sumę łącznie 242 mln zł składek przypisanych brutto. W III kwartale Towarzystwo osiągnęło wynik sprzedażowy rzędu 82 mln złotych, a na koniec września 2014, Liberty Ubezpieczenia posiadało ponad 510 tysięcy klientów.

Możliwość komentowania jest wyłączona.