Po 7 latach Towarzystwo Ubezpieczeniowe LINK4 wprowadziło odświeżoną stronę internetową oraz nowe logo LINK4. Zmiany wynikają w związku ze zmianą właściciela LINK 4 który to obecnie należy do Grupy PZU, do niedawna do brytyjskiego towarzystwa ubezpieczeń RSA. Chęć odświeżenia wizerunku wyszedł LINK4 na dobre.
Nowe logo LINK4 jest proste i czytelne. To interpretacja cyfry 4 – mocno osadzona w wizualizacji marki. Gama kolorystyczna wywodzi się z koloru logo poprzedniego właściciela. Cztery filary i prosty font informują o stabilności towarzystwa ubezpieczeniowego. Nowe logo LINK4 zaprojektowała agencja White Cat Studio, spod jej skrzydeł powstały projekty znanych i dużych marek takich jak PKO BP, PZU, Alior Bank czy też Netia.
Poniżej prezentujemy jak zmieniało się logo Link od momentu wejścia na polski rynek
Logo Link 4 rok 2003
Logo Link 4 rok 2009
Logo Link 4 rok 2010