Zgłaszanie Szkody

KROK 1 – Samochód zastępczy na czas naprawy

Masz to tego prawo. Jeśli potrzebujesz samochód zastępczy na czas naprawy twojego auta skontaktuj się z nami a za darmo otrzymasz auto zastępcze.  Pojazd zastępczy podstawimy pod wskazany adres a Ty nie zapłacisz za to ani złotówki. Chcesz otrzymać darmowy samochód zastępczy z oc sprawcy  przejdź do zakładki auto zastępcze tam dowiesz się wszystkiego na ten temat.

darmowe auto zastępcze

KROK 2 – Zanim zgłosisz szkodę

Niezbędne informacje do zgłoszenia szkody:

  • numer polisy sprawcy szkody
  •  dane adresowe i kontaktowe poszkodowanego
  • dokładny opis okoliczności kolizji
  • data i godzina wystąpienia kolizji

Zawsze możesz ubiegać się o darmowy samochód zastępczy który otrzymasz od nas całkowicie za darmo na cały czas naprawy wystarczy że do nas zadzwonisz a my podstawimy auto zastępcze pod wskazany przez Ciebie adres.

KROK 3 – Zgłaszanie szkody

Szkodę zgłaszasz na kilka sposobów

Kliknij w link aby zgłosić szkodę

KROK 4 – Wizyta likwidatora

Towarzystwa Ubezpieczeniowe wychodząc na przeciw klientom aby ułatwić proces likwidacji szkody po zgłoszeniu telefonicznym szkody przyjeżdża likwidator mobilny.Niewielkie szkody majątkowe często są likwidowane  w tak zwanej procedurze uproszczonej tj. bez oględzin. Wtedy to  z poszkodowanym kontaktuje się telefonicznie likwidator i wyjaśnia szczegóły zajścia zdarzenia.

Podczas spotkania likwidator:

  • dokona technicznej oceny samochodu, mieszkania
  • wykona dokumentację fotograficzną
  •  wypełni niezbędne dokumenty

Dokumenty, które należy przygotować  w przypadku szkody komunikacyjnej:

  • dowód rejestracyjny pojazdu
  • prawo jazdy kierującego
  • dowód osobisty
  • numer konta bankowego
  • oświadczenia sprawcy wypadku
  • notatki Policji z miejsca zdarzenia

Dokumenty, które warto przygotować na spotkanie z likwidatorem szkód w przypadku szkody majątkowej:

  • akt własności mieszkania domu
  • polisę
  • dokument potwierdzający prawo do lokalu
  •  paragony, gwarancje
  • dyspozycję wypłaty odszkodowania nr konta

KROK 5 – Informacje na temat szkody

Jeśli chcesz się dowiedzieć, co dzieje się z Twoją szkodą:

Zawsze możesz zadzwonić aby dowiedzieć się na  jakim etapie jest likwidacja Twojej szkody w tym celu przygotuj numer szkody i zadzwoń na infolinie Towarzystwa ubezpieczeniowego.  Wszelkie informacje na temat Twojego zgłoszenia udzielane są od poniedziałku do piątku w godz. pracy towarzystwa ubezpieczeniowego.

Dodatkowych oględziny

Jeśli nie zgadzasz się z wysokością przyznanego odszkodowania zawsze możesz poprosić o  dodatkowe oględziny likwidatorowi prowadzącemu szkodę. Możesz to zrobić dzwoniąc do bezpośrednio likwidatora  lub też możesz złożyć wniosek pisemnie wysyłając go na adres Towarzystwa ubezpieczeniowego.

5.00 avg. rating (99% score) - 3585 votes